Reklamacje
Procedura reklamacyjna
- Niniejsza procedura dotyczy wyłącznie towarów sprzedawanych przez firmę RAWO. Zawarte w niej informacje opisują warunki gwarancji oraz tok postępowania podczas reklamowanych produktów przez Klienta.
- Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez Dział Reklamacji firmy RAWO, który każdorazowo testuje nadesłany towar w celu potwierdzenia zgłaszanej wady.
- Przyjęcie towaru do Działu Reklamacji nie oznacza uznania reklamacji, lecz poddanie reklamowanego produktu ekspertyzie w celu zdiagnozowania usterki i wykluczenia przypadków, o których mowa w punkcie 11.
- Firma RAWO rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia, a w przypadku nie zastosowania się Klienta do niniejszej procedury reklamacyjnej termin rozpatrywania reklamacji wydłuża się do 40 dni roboczych.
- W ramach udzielonej gwarancji Dział Reklamacji zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy lub wymiany wadliwego towaru na sprawny, wolny od wad. W szczególnych i uzasadnionych przypadkach możliwy jest również zwrot pieniędzy.
- Warunkiem przyjęcia reklamacji w okresie gwarancji jest dostarczenie:
- towaru w stanie kompletnym (wraz ze wszystkimi oryginalnymi akcesoriami oraz dokumentacją) w oryginalnym opakowaniu lub opakowaniu zastępczym zapewniającym co najmniej tak bezpieczne warunki transportu, jak opakowanie fabryczne,
- dowodu zakupu (oryginał lub kopia paragonu fiskalnego bądź faktury VAT),
- oryginału karty gwarancyjnej.- Aby wysłać towar w ramach reklamacji, Klient jest zobowiązany do wypełnienia formularza reklamacyjnego, które można pobrać ze strony www.rawo.pl/formularz_reklamacyjny.doc oraz odesłania na adres E-mailowy sklepu sklep@rawo.pl
W ciągu dwóch dni roboczych od otrzymania zgłoszenia zostanie nadany numer reklamacji (RMA), który zostanie wysłany do Państwa drogą elektroniczną i należy umieścić go na paczce z odsyłanym towarem.
Reklamację razem z wypełnionym formularzem reklamacyjnym (warunek konieczny) prosimy kierować na adres:
RAWO
Dział Reklamacji RMA nr …
Ul. Belgijska 10/9
71-795 Szczecin
- Klient wysyła reklamowany produkt na własny koszt za pośrednictwem firmy doręczającej, po naprawie towar zostanie odesłany na koszt firmy RAWO.
- Jeżeli towar dostarczony do Działu Reklamacji okaże się sprawny i wolny od usterek, firma RAWO pobierze opłatę za diagnostykę i koszty przesyłki.
- W przypadku większej ilości reklamowanych produktów, czas rozpatrywania reklamacji może się odpowiednio wydłużyć, ze względu na techniczne możliwości urządzenia testowego.
- Towar nie jest objęty gwarancją w następstwie:
- zakończenia okresu gwarancyjnego,
- uszkodzeń powstałych w skutek błędnej obsługi, montażu, eksploatacji, przechowywania i obchodzenia się z towarem (napięcie zasilające, temperatura, wilgotność itp.),
- wprowadzonych zmian konstrukcyjnych, nieautoryzowanych ingerencji, oraz wykonywania jakichkolwiek czynności serwisowych przez osoby nieupoważnione,
- naruszenia, zerwania plomb gwarancyjnych,
- zmiany, zamazania numeru seryjnego towaru,
- unieważnienia, zagubienia karty gwarancyjnej ,
- wszelkich uszkodzeń oraz urazów mechanicznych, termicznych, chemicznych obudowy, elementów i podzespołów,
- naturalnego zużycia towaru i jego poszczególnych elementów,
- innych uszkodzeń powstałych z winy lub/i niewiedzy użytkownika.- Firma RAWO zastrzega sobie wyłączne prawo do zmian w niniejszej procedurze reklamacyjnej.
- W razie wszelkich pytań i wątpliwości dotyczących rozpatrywanej reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny: (+48) 690 879 666 lub E-mail: sklep@rawo.pl