Kategorie

Pytania i odpowiedzi

Czym zajmuje się sklep rawo.pl?
Naszą misją jest dostarczanie produktów, które zwiększają funkcjonalność urządzeń mobilnych. Oferta firmy RAWO skierowana jest zarówno dla Klientów indywidualnych jak i dla przedsiębiorstw. Naszym celem jest dostarczanie najnowszych rozwiązań po najbardziej konkurencyjnych cenach.

W jaki sposób dokonuje się zakupów w sklepie internetowym?
Zakup produktów w naszym sklepie jest dostępny dla wszystkich odwiedzających stronę. W celu dokonania odpowiedniego zakupu, należy umieścić wybrane produkty w „Koszyku” , a następnie potwierdzić zakup klikając „Złóż zamówienie”.

Czy firma RAWO prowadzi wyłącznie sprzedaż wysyłkową? Czy możliwy jest odbiór osobisty towaru?
Mimo, że jesteśmy sklepem internetowym i sprzedaż naszych produktów w głównej mierze odbywa się poprzez wysyłkę towaru do Klienta, to odbiór osobisty jest jak najbardziej możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 17.00 oraz w sobotę w godz. 10.00 - 13.00.

Jakie są opcje płatności przy złożeniu zamówienia?
Zapłata za zakupiony towar może być dokonana:

gotówką: płatność przy odbiorze osobistym towaru przy ul. Pocztowa 15,
70-361 Szczecin,

przelewem (przedpłata): wpłata na rachunek bankowy firmy RAWO, przed wysyłką towaru,

za pobraniem: należność płatna kurierowi gotówką przy odbiorze przesyłki,

kartą kredytową, płatniczą lub innymi oferowanymi przez serwis Platnosci.pl

Czy otrzymam potwierdzenie złożonego zamówienia?
Oczywiście. Po przyjęciu zamówienia sklep www.rawo.pl wysyła do Klienta trzy wiadomości drogą mailową:
  • pierwsza ma na celu potwierdzenie wpłynięcia zamówieniado sklepu internetowego i zawiera potwierdzenie wszystkich istotnych elementów zamówienia,
  • druga informuje o przekazaniu zamówienia do realizacji,
  • trzecia zawiera istotne informacje wszystkich elementów zamówienia.

Czy będę mógł zwrócić towar, który nie będzie spełniał moich oczekiwań?
Każdy nasz Klient otrzymuje prawo zwrotu towaru w ciągu 10 dni od momentu zakupu bez podania przyczyny. W tej sytuacji Klient zobowiązany jest do odesłania  towaru w stanie nienaruszonym wraz z oryginalnym opakowaniem oraz  dowodem zakupu na adres sklepu (szczegóły w Regulaminie).

Kto ponosi koszty wysyłki w przypadku zwrotu towaru?
Korzystając z prawa odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest odesłać na własny koszt towar wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy wskazując numer rachunku bankowego, na który ma być zwrócona kwota ceny produktu.

Czy przy zakupie towaru otrzymam fakturę VAT?
Do każdego zakupionego produktu Klient otrzymuje paragon lub na jego życzenie wystawiamy fakturę VAT. Jedynym warunkiem jest wcześniejsza informacja wraz z danymi niezbędnymi do jej wystawienia.

Czy mogę ustalić w jakich godzinach pojawi się u mnie kurier z towarem i co się stanie jak nie zastanie mnie w domu?
Firma RAWO nie ma wpływu na godzinę o której kurier dostarczy towar. W przypadku braku któregokolwiek z domowników kurier zostawia awizo.

Chcę żeby towar został wysłany Pocztą Polską. Czy jest to możliwe?
Naturalnie. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Wyboru formy transportu należy dokonać podczas składania zamówienia będąc w zakładce „Twój Koszyk”. Wszystkie przesyłki wysyłane Pocztą Polską są realizowane w formie priorytetu, co znacznie skraca czas dostarczenia produktów do naszych Klientów.

Jaki jest okres gwarancji na zakupione produkty?
Okres gwarancji jest różny dla różnych produktów i jest podany w opisie produktu.

W jaki sposób zgłosić reklamację?
W przypadku wadliwego produktu prosimy o przysłanie wypełnionego Protokołu Reklamacyjnegona adres mailowy sklep@rawo.pl. W ciągu dwóch dni od momentu przesłania do nas protokołu, otrzymają Państwo potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz jego numer. Przesyłkę opatrzoną tym numerem prosimy przesłać na adres sklepu:

RAWO Mariusz Parypa
ul. Pocztowa 15
70-361 Szczecin

Do odsyłanego towaru należy dołączyć kartę gwarancyjną produktu wraz z dowodem zakupu oraz opis występującej wady (szczegóły w Regulaminie).

Czy dane osobowe przekazywane podczas składania zamówienia są dobrze chronione?
Zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych wszelkie dane personalne uzyskane w trakcie działalności sklepu internetowego rawo.pl są poufne. W żadnym wypadku nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom.
Jakie są ceny wysyłki ?
List polecony priorytetowy - 10 zł
Przesyłka pobraniowa priorytetowa  - 17 zł 
Przesyłka kurierska - 16 zł
Przesyłka kurierska pobraniowa - 20 zł